2010. szeptember 8., szerda

Amiket a közösségi oldalakra felírogatunk...

...azt minden ismerősünk látja, kedves fiatalok. Én csak annyit kérek tőletek, hogy gondolkozzatok el egy kicsit. Biztos, hogy jó ötlet mindent felírogatni, ami veled történt?

Elhiszem, hogy kiakadtok erre vagy arra a b*, k* és egyéb nemes tulajdonságokkal ellátott barátaitokra, ex-barátaitokra, ésatöbbire, de vannak dolgok, amik csak rátok tartoznak. Nem arról van szó, hogy nem vagyunk kíváncsiak rátok - sőt, épp ellenkezőleg, ha nem érdekelnétek, nem jelölnénk vissza titeket. 

De... nem hiszem, hogy örülnétek neki, ha én is felirkálnám, ki milyen béna volt és melyik órán vagy hogy mennyi mindent unok én is. Meg lennétek sértődve - teszem hozzá, teljes joggal, mert hogy jön bárki is ahhoz, hogy csak úgy, nyilvánosan lehülyézzen? Nos, mi tanárok is  így vagyunk ezzel. Én például nem szeretek "beszélgetni" olyasvalakivel, aki szid egy általam tisztelt, kedvelt vagy elfogadott embert.

Aki ezt nem tudja / nem akarja megérteni / nem érdekli, az kéretik, hogy töröljön az ismerősei közül. Én is ezt fogom tenni. Mi is szeretünk szórakozni, ezért is látogatjuk a közösségi oldalakat. Mert érdekes dolgokról olvashatunk. Mert szólhatunk hozzátok, akár kicsit szabadabban is, mint az iskolában. Mert mókás videókat nézhetünk, jó zenéket hallgathatunk, és ezt megoszthatjuk barátainkkal.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése